Tipsy Goat Boat

Jag måste ju ha världens gulligaste unge. Han fick välja precis vad han ville att göra på sin födelsedag som en present från mig så väljer han att åka till trädgårdsmästaren och kolla på planter. Så vi gick runt och kollade i en timme sen så fick han välja en blomma så vi blev en Hawaisk blomma rikare. Sen körde vi middag på In & Out :)

När jag kom hem drog jag hem till Sarah, vi grillade och sen åkte vi till Tipsy Goat och träffade J där. Packat med folk!! Satt runt elden och mös med en öl. På vägen hem stannade vi överallt och övade den nya trenden här i USA "Plankan". Alla runt om i Amerika hittar ställen där dom gör plankan och så lägger dom ut den på fb eller youtube. Haha jag höll på dö när vi letade ställen.

Såhär kan det se ut. En vanlig natt i LA.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0