I´ll be calling you tomorrow and today

Jag packar, tränar, skriver hejdå kort, fixar avskedpresenter och packar igen. det är mitt liv just nu. Hinner vara lite glad och nervös där emellanåt också. Ne men idag tog jag och Lisa en powerwlk på morgonen sen blev det lite skype och sen bar det av för att fixa fotoböcker och kort åt pojkarna. Packade när jag kom hem och vägde resväskorna ... 50 pounds är dom båda precis vad de får vara. Inte bra. Jag har massa kvar att packa..

Imorgon ska jag stänga bank konto, ut på en springtur, fixa mer presenter och så hoppas jag på skype med Chelliii :) Måste hem till Sarah på kvällen och fixa med kort plus att hon hade en present till mig & Cherie!






Bästa med matchen måste ju ändå ha varit korven och den frysta lemonaden. Yum!


En kille friade på matchen och jag fick tårar när dom kom upp på storbild..


Skit i Hollywood skylten. denna är så mycket bättre!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 11:41:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0