Bye Cali hello Philly

Haft en underbar sista dag i Kalifornien. Började att stöda ur mitt rum och packa. Tränade och hade lunch med Lisa och barnen. Träffade upp Jake och Sarah för frozen yogurt. Sen köpte jag det sista inför resan. Åkte hem och sa hejdå till släkten. Sen åkte hela familjen till Calabasas för den bästa sushin jag någonsin haft. Hur underbart gott som helst, yogurt till efterätt såklart!! Nu har jag pussat och kramat sönder mina pojkar. Det var jobbigt men ska bli så kul att åka vidare :) Kommer sakna livet i CA dock, familjen, Cisco´s, den vacka utsikten, Hollywood, vädret och att inte spendera varje dag med Cherie. Men så glad att jag fått vänner och familjer för livet!

Drar imorgon bitti klockan 5 till Philly för att spendera en vecka med familjen där! Som jag längtar! :)







PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0